1.کاربرد روانشناسی در تبلیغاتنویسندگان : یوسف گرجي، شیرین فلاحی
2.مقایسه عوامل آسیب زای تبلیغات تجاری از دیدگاه کارشناسان بخش بازرگانی شرکتهای پالایشگاه نفت و شرکت احیای فولاد سپاهان اصفهاننویسندگان : غلامرضا منشئی ، زهره خیام نکوئی
3.نقش روانشناسی تبلیغات در ایجاد جنگ روانی علیه جمهوری اسلامینویسندگان : محمد رضا ایروانی
4.متدهای نوین تبلیغاتنویسندگان : حسن حاج حيدري، محمدرضا قاسمي
5.تبلیغات ، حلقه گمشده در صادرات فرش ایراننویسندگان : امیررضا معموری، الهام آزاد زاده
6.انواع تبلیغات و روانشناسی آننویسندگان : شهاب اکبریان، زهرا خسروی
7.Emotion Content Advertising and Consumers Attention Engagementنویسندگان : مهدی خوروش، خیرالدین
8.تبلیغات غربی- اسلام و ایراننویسندگان : الهام نیکبخت ، زهرا ذاكري
9.بررسی بعضی مفاهیم مرتبط با روانشناسی تبلیغات: روانشناسی اجتماعی، اسناد و نگرشنویسندگان : شهناز شوشتری
10.تأثیر تبلیغات بر بهداشت جسم و رواننویسندگان : مریم محمدی، بتول امین جعفری
11.تبلیغات تلویزیونی و چاقی کودکان و نوجواناننویسندگان : مهدی تبریزی
12.ویژگی های پیام ،زمان ، شیوه پخش و ابعاد فرهنگي – اجتماعي موثر در تبلیغات ازدیدگاه مردم و نقش متغیر میزان تحصیلات افراد در آننویسندگان : سيد محمدرضا صمصام شريعت، سيد حميد آتش پور - منوچهر كامكار
13.بررسی روانشناسی تبلیغات با تبليغاتنویسندگان : سميه عابدي
14.نیم نگاهی به تبليغ و تبلیغاتنویسندگان : فاطمه سادات شاه زیدی
15.بررسی تأثیر آشنائی با اصول و مفاهیم روانشناسی تبلیغات بر كاهش مشكلات مربوط به بازاريابي فروشندگان لوازم خانگي در شهر اصفهان در سال 1388نویسندگان : محمد رضا ایروانی
16.کودکان و تبلیغات تلویزیونینویسندگان : زهرا ذاكري، الهام نیکبخت
17.اثرات تبلیغات تلویزیونینویسندگان : يوسف معصومي
18.بررسی آثار روانشناسی تبلیغات بر تغییر نگرش جوانان و زنان نسبت به مد لباس در سطح شهر اصفهان در سال 1388نویسندگان : محمدرضا ایروانی، منصور نقدعلی